Mun jutut

Everything here is mine if i dont say otherwise Please leave a comment in english, svenska , deutsch tai ihan vaan suomeksi ;D

maanantai 27. joulukuuta 2010

Jouluisia paketteja

Hyvää joulun jälkeistä aikaa.
Tässä meidän 7v. neidin näyte joulutortuista, ihan ite tehtynä.... no joo minä laitoin uuniin ja otin pois kun meidän uuni on vähän korkeella vielä neitille.


Sit muutama pieni näpertely juttu.
Tämmöset väsäsin kavereille joulupaketteihin.
Valkea meni tildailijalle, harmitti vaan vietävästi kun en löytänyt omista varastoista tilda-kankaan tyytlistä mut tuo nyt kuitenki kävi tuohon ihan kivasti.

Sit tälle meinasi käydä hassusti kun tuossa kannessa oli purkkaa kiinni ja minä liotin sitä ihan vaan lämpimässä vedessä, niin katsos pirulaista kun lähti kaikki maalit noista tertuista.
Onneksi mulla on akryylimaaleja niin sain ne sit maalattua uudelleen, hetken kyllä harkitsin jättämistä kokonaan valkeaksi mut kyllä ne ovat kivemman näköiset värillisenä.

Tässä ne nyt sit on ne itse paketit.
Tuohon yhteen tuli vielä toinen noista yllä olevista neulapurjeista keskelle.
Tuo kori meni meidän 84v. mummolle. Mummo aina vannottaa että mitään turhaa ei saa hälle hommata, no enhän minä turhaa...
Ostin apteekista lääkkeitä ja voiteita mitä nyt mummo yleensäkin käyttää ja lisäsin vielä lasten kuvat mukaan. Kyllähän tuo mummo ihan tyytyväiseltä vaikutti :D:D

3 kommenttia:

  1. Ihania noi neulatyynyt. Mää olin kanss yhtä ton tyyppistä tänä vuonna väsäämässä, mutta se jää ens vuodelle. Toi lautasella oleva on tosi hieno idea!
    Mummon lahja kanssa hieno oivallus, hyödyllistähän se pitää tietty olla :D
    Mukavia välipäiviä ja hauskaa vuoden vaihdetta! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana tuo neulatyyny, jotain sellasta on minullakin suunnitteilla ♥
    Ja paljon mukavia tavaroita!

    VastaaPoista
  3. Kiitos kovasti saaja oli erittäin tyytyväinen neulatyynyyn...

    VastaaPoista