Mun jutut

Everything here is mine if i dont say otherwise Please leave a comment in english, svenska , deutsch tai ihan vaan suomeksi ;D

torstai 30. joulukuuta 2010

Joululahjoja

Wau... minäkin olen ollu kiltti. Liekö tontut laittaneet säälistä pukille viestiä mutta lahjoja sain kuitenki:D
Pakko myöntää, että tuo Kingin kirja on kyllä näistä kingein lahja. Lukenu olen jo muutaman tarinan ja pakko on pistää kirja välillä piiloon, mulla kun on tapana lukee hyvät kirjat kerta istumalla. Tään lukeminen on kyllä helpompi jaksottaa, kun siin on novelleja;D
Sit tuo partyliten paketti ja ihana piparmintun kuori kynttilä, eri antajilta mut ihanan tuoksuiset kaikki..... En hirveästi tykkää hajuste jutuista mut noissa on niin mieto tuoksu, että on kiva jopa tuoksutella.
Anni oli tehny mehiläisvahalevyistä mulle kynttilän, minä jo vähän ihmettelin kun se oli yksi päivä niin salamyhkästä se touhu.... Ihana...
Sit vielä emäntä-sukat ja vihdoin uusi käsivatkuli vekotin entisessä kun ne vatkuli osat menee välillä ristiin niin sitä saa paukuttaa kulhon reunaan että voi vatkata:D:D:D


Tämmöisiä varpaam jälkiä voi löytyä meidän lattialta joulu aamuna kun Anni on laittanut kaakaota....

1 kommentti:

  1. Kilttinä oot siis ollu sääkin :D
    Kaakaojalanjälkihän on ihan taidetta!
    Hyvää alkavaa vuotta!:)

    VastaaPoista