Mun jutut

Everything here is mine if i dont say otherwise Please leave a comment in english, svenska , deutsch tai ihan vaan suomeksi ;D

perjantai 24. kesäkuuta 2011

Erilainen juhannus

Aamulla lähdin pikaisesti käymään sairaalan päivystyksessä kun poskiontelot oli taas tulehtuneet, no se pika käynti kesti kahdeksan tuntia......... siis oikeasti kuvitelkaa odotat kahdeksan tuntia että lääkäri toteaa itsestään selvän asian ja antaa reseptin, näin homma toimii joensuun päivystyksessä.....

Kävin apteekista antibiootit ja olin ajamassa kotiin ja melkein jo maistoin suussa lonkeron ihanan kylmän maun (lääkekuuri alkaa huomenna aamulla ;D)
Soitin kuitenki omalle äidille joka hoiti meidän lapsukaisia että pitääkö jotain tuoda niin äiti tuumas puhelimeen että taitoo pitee viijä tuo pienimmäinen sairaalaan kun sen koskoo kyynäspiähän................
Näin siinä sit kävi...
Olivat nämä minun rakkaat lapset lyöneet viisaat päät yhteen ja kuljettaneet uima-altaan tikkaat pyykkitelineen alle ja roikkuneet vuoronperään siinä telineessä ja pienin tietysti perässä, vaan kun ei nuo voimat ole vielä ihan samanlaiset kuin isommilla niin puota tupsahti pehmelle nurmikolle mutta kyynärpää osu betonilaattaan.

Pikkuruinen murtumahan sieltä sitten kuvauksissa löyty ja käsi on seuraavat kolme viikkoa kipsissä. Se siitä juhannuksesta sitten ;D onneksi ei käyny pahemmin ainahan se olisi voinu osua pää siihen laattaan.
Olin koko perhanan päivän päivystyksessä istumassa, pojan tutki vielä sama lääkäri kuin minut ja tuumas lähtiessä että elä enää tänään tule. Minä siihen että onhan mulla näitä (lapsia) vielä kaksi tuolla että katotaan nyt ;D;D

Hyvää ja turvallista juhannusta!!

3 kommenttia:

  1. No hyvin männöö sullahi. Minon ollu kuumeessa koko jussin ja köhiny keuhkoni pellolle. Päivystykseen en mene, vaikka kuolisin. On sen verran siellä tullut joskus istuttua.

    VastaaPoista
  2. Voi harmitus, mutta onneksi ei käynyt pahemmin, kun betonille ..hui :/

    VastaaPoista