Mun jutut

Everything here is mine if i dont say otherwise Please leave a comment in english, svenska , deutsch tai ihan vaan suomeksi ;D

keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Vapaapäivä



Minä kun olen niin hyvä tuossa laiskottelussa, että kävin näin vapaapäivän kunniaksi ostamassa pienen altaan.
Meillä oli kyllä semmonen pieni suihkulähteen poikanen tehty vanhasta padasta mutta kun sitä piti joka kevät puunata ja korjata ja tehä vaikka sun mitä niin ostin tämmöisen isoveljen sen tilalle. Eikä hintakaan ollu tällä pienellä kuin 39.90e niin että jopa minä raatsin sen ostaa.

No, sitten piti vaan kaivaa kukat ylös ja suurentaa kuoppaa ja laittaa allas paikoilleen ja istuttaa kukat takasten. Voitte vaan uskoa että täällä lämpimässä ja kosteassa suonlaita tontilla on kivaa kaivella multaa tähän aikaan vuodesta. Vaatekoko suurentui varmaan numerolla kun on selkä ja kädet ja jalat ihan turvoksissa itikan pistoista..... onneksi on olemassa heinix joka vähän helpottaa ja siitähän nuo vähenee sitten ajalaan nuo ötökät.

Siellä se nyt ulkona lirkettää tuo minun suihkulähde taas uutta elämää, tuo delfiini on muuten ainakin 3 vuotta jo ollut ja vastoin kaikkia odotuksia toimii moitteettomasti edelleen. Nyt suunnittelemaan kesälle grillijuhlia, kun vaan mies sais tuon grillin valmiiksi ;D;D voip tuas kesteee....;D

2 kommenttia:

  1. Minun tekis mieli noita vesielementtejä, mutta kun mökillä ei ole sähköä eikä juoksevaa vettä, muuten kun juoksen kaivolta sankolla, :)niin haaveeks jää.

    VastaaPoista
  2. Aika paikallaan se tuoki pysyy ;D minun mielestä jossain olisin nähny aurinkovoimalla toimivan vekottimen...

    VastaaPoista