Mun jutut

Everything here is mine if i dont say otherwise Please leave a comment in english, svenska , deutsch tai ihan vaan suomeksi ;D

torstai 9. syyskuuta 2010

huh hei

Nyt olisi kohta ensimmäinen viikko takana. Opetteluahan tämä nyt on vielä ollut mutta tänään pääsi kyllä jo hikihatussa puurtamaan kun oli monta superior-huonetta laitettavana ja niissä onkin sitten muistaminen. Näin alkuun varsinki kun ei meinaa millään aina muistaa että mitä piti olla missäkin huoneessa ja montako kappaletta ja mitä laitetaan. Tämän päivän olin vessa vuorossa joka oikeastaan on ihan hauskaa sekin omalla tavallaan.

Mutta kaiken kaikkiaan on kyllä ollu tosi hauska viikko vaikka tänään kyllä väsytti. Mulla oli parina vuoropäällikkö jolla homma on hanskassa monen vuoden kokemuksella ja saatte uskoa että vauhtia kyllä riitti... :D :D eipä kyllä muuten ois valmista tullukaan. Saa nähdä miten huomenna käy kun vastuuta kuulemma lisätään olen sen verran "tomera" tekemään, mikä tietysti on ihan hyväkin vaikka itseä vielä vähän hirvittää että jospa minä tumpelo jonkun unohdan.... :D

siitäpä sitä vaan on lähdettävä.
Lupasin niitä hää-juttuja lisää mutta nyt en vielä ole ennättänyt laittaa, kunhan tässä saa rytmistä kiinni niin laitetaan sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti