Mun jutut

Everything here is mine if i dont say otherwise Please leave a comment in english, svenska , deutsch tai ihan vaan suomeksi ;D

maanantai 27. syyskuuta 2010

Lisbet-lisko


Minä olen hieman hassuna kaikensorttisiin liskoihin. Oikeata ei kyllä ole eikä kuulemma miehen mielestä tähän taloon tule. Niinpä olen päättänyt täyttää talon elottomille liskoilla paremman puutteessa. Tässäpä uusi hankinta, jonka ostin kaverilta hyvään hintaan :D tuhannet kiitokset Tanja :D ;D. Kaveriksi se sai Partyliten tuoksulampetin, jonka hankin niiltä minun kutsuilta silloin joskus.

Tämä pari löysi tiensä vessan seinälle, olohuoneessa on muutama takorautainen lisko ja vessassakin on tuon lisäksi vielä 3 muuta kaksi naulakkoa jossa on liskon alla koukut (ostettu joskus carlsonilta) ja värikäs peltinen oli pakko ostaa tavaratorilta ihan vaan värien takia, jospa joskus saisin niistäkin kuvat.

Nimen tuo liskokin sai vähän vahingossa. Anni kysyi ostaessa, että mikä sen liskon nimi on niin kaveri heitti että no sehän on Lisbet. No niin siitä sitten tuli Lisbet.

Huomenna on tiedossa taas yhtä hyvä päivä kuin oli viime viikolla. Aamulla klo.8 koululle ja sieltä kerholle puoli 9, töihin klo.9. Sit alkaa paras osa klo.16 afrojazz 1½ tuntia, sieltä suoraan kokoukseen klo.18, kotiin ehkä jopa klo.20.
Arvatkaa mitä sitten tapahtuu. Aliisan sanoja lainaten nukkumatti lyö halolla (vai oliko se nuijalla) ja eikun tutumaan :D :D

1 kommentti:

  1. Hih, Lisbet-lisko :D Jos multa kysytään, niin ei paljon erota onko tommonen lisko eloton vai elävä, sen verran jäyhiä jököttäjiä taitavat olla :D Ainakin ne mitä oon nähny...jos ne siis on ollu edes eläviä....:D :D
    Aurinkoisia päiviä! :)

    VastaaPoista