Mun jutut

Everything here is mine if i dont say otherwise Please leave a comment in english, svenska , deutsch tai ihan vaan suomeksi ;D

perjantai 3. syyskuuta 2010

Ilotyttö :D

Kyllä sitä maailmaan mahtuu monenlaisia ajatuksia, kuten esimerkiksi minun mummoni.
Mummo on 84 tai sinne päin, noh kävin mummolle tässä männä päivänä sanomassa, että nyt sitä sit tuli töihin lähtö.
Selltin noin suurin piirtein miten pääsin työhaastatteluun ja mitä siellä seovittiin ja millon aloitan. Seuraavana päivänä minun äiti tulee meille ja pyörittelee päätään, että kyllä se tuo meidän mummo on nyt seonnut lopullisesti. Minä siihen tietysti, että no mitä ihmettä on tapahtunu, mummolla on taipumus aina joskus vähän liioitella ja sotkea joitain nykypäivän juttuja, ymmärrettävää. No mutta mummo oli soittanut aamupäivällä äitille ja voivotellu kun ei ollu saanu edes nukuttua sen jälkeen kun minä olin ilmottanut siitä töihin menosta. Mummo oli äitiltä kyselly, että onkohan se haastattelija ollu mies vai nainen ja liekö tuo ollu ees suomalainen :D :D. Mummo, katsokaas luuli että minä olin nyt joutunut johonki paritusrinkiin ja minut oli otettu valheellisesti töihin kerroshoitajan tittelillä vaikka oikeasti olin lupautunut töihin hotellin seuralaispalveluun.
Mummo ressu oli koko yön sitä mielessään miettinyt ja huolestunut koko ajan enemmän, mitä enemmän juttuja oli saanut päähänsä.

Meidän mummo ei varmaan ikinä ole ollut hotellissa ja kaikki tieto hotelleista tulee elokuvista noin kärjistettynä mutta ei kaukaa haettuna. Yritä siinä sitten pokalla koitta mummolle saada selitettyä, että ei ne kuule ole semmosia hommia, eikä taida tuon tasoinen hotelli ihan semmosia palveluita tarjota.
Kyllä se varmaan on ohi menevää toivon ja ehkä jopa hyväksyttävää tuossa iässä. Eihän sitä koskaan tiedä millainen lahopää itse on parin vuoden päästä. Jos edes pääsis joskus tuohon meidän mummon ikään asti.

1 kommentti:

  1. HUH olipas tullut paljon kirjoitusvirheitä....... olis pitäny pysähtyy välillä vaan ei kerkee.....

    VastaaPoista