Mun jutut

Everything here is mine if i dont say otherwise Please leave a comment in english, svenska , deutsch tai ihan vaan suomeksi ;D

perjantai 1. lokakuuta 2010

karvarouskuja


Eipä paljon tarvitse vaivautua metsään lähtemään kun omassa kukkapenkissä kasvaa karvalaukkuja (näin minä niitä olen kutsunut pennusta lähti).

Nappulat keräsivät mummolle kassillisen karvalaukkuja meidän pihamaalta ja kukkapenkistä ja mummo teki sienikastikkeen...hyvää oli, kiitos.
Minä en itse hirveästi välitä noista sienistä, enkä ihan hirveästi muistakaan mutta sotkettuna piiraaseen tai johonkin ovat kyllä hyviä.
Sienimetsässä minä kyllä jaksan kulkea vaikka miten pitkään ja mielelläni niitä myös kerään mutta se syöminen on vähän niin ja näin...

Siitäpä viikonloppuna metsään kaikki ne jotka eivät ole töissä. Eli siis minä en lähde sieneen enkä metsään vaan lähden töihin, toisaalta ei haittaa ja toisaalta olisin voinut vaikka tänään pari lonkeroa nykäistä..... Niin paljon kun minä nykyään sitä kerkeän tekemään eli harvoin :D :D
Taitaa käydä aina niin, että otan sen yhden ja tuijotan telkkaria ja lähden nukkumaan.... noh johan sitä on siinäkin :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti